Saturday, 20 June 2009

Hits 20000

Hitung punya hitung, pengunjung Amadanaksoleh akhirnya telah mencapai 20000 orang. Dengan ulang tahun pertama blog ini,pada bulan Ogos ini.

Ada dua perasaan yang bermain dibenak fikiran. Gembira dan terharu dengan sokongan pengunjung semua. Namun ia tidak lepas jua dari perasaan terbeban dan seharusnya terbeban itu kerana memikirkan tanggungjawap yang tinggi untuk memberikan yang terbaik,Insyallah.

Tanggungjawap bagi saya,

Tanggung didunia,

Jawap diakhirat.

Satu penghormatan besar buat saya dan dengan ini saya berharap kalian terus bersama dengan memberi input yang terbaik, teguran yang mendamaikan, sumbang saran yang bagus untuk Amadanaksoleh. Menulis disini bukan sekadar mengisi masa atau pun membuang masa melainkan dengan satu "misi"

Saya juga ingin menghulurkan sepuluh jari memohon ampun jika ada terkasar bahasa,tersalah tutur bicara dalam perkongsian ini.Doakan agar Amad terus istiqamah dalam MEMBERI.

Jika nasihat orang gila itu bagus,orang berfikiran waras tentu akan melaksanakannya (Hamka)

Sebelum terlupa, ada hadiah buat kalian


.: Amad Sayang Kalian :.

22 comments:

muniri edogawa said...

tahniah amad!!
teruskan memberi...
adus bunga lagi!!:D

Dr Amad said...

Muniri- Sama-sama!!!

Baik...Doakan

Hambik jela bunga tu,dah orang nak kasi =p

sinar_islami said...

Mabruk...
Erti hidup pada memberi...
Teruskan melangkah.. =)

Dr Amad said...

Sinar- Insyallah, melangkah dan terus melangkah.Perlukan doa...=)

AnjeRuby a.k.a Kak Abell said...

syukran

nurul88 said...

mabruk jugak~
erm..orkid.like it:)
keep istiqamah

**tanggungjawab (kesalahan ejaan.he)

Dr Amad said...

Nurul- Orkid, my mum like it...i'm not..ahaks

Sama2...Tang mana salah ye?dok jupe setaram...

umaralfateh said...

erm..
amad memberikan bunga pada pengunjungnya..

ada ''sesiapa' yang istimewa ke yang dok baca?..

hihi..

tahniah.

''Allohumma la tuakhizni bima yaquluun , waghfirli ma la ya3lamun , waj a'ni khairom mimma yazunnunun.. (doa untuk kamu berdepan dengan pujian yang mendatang)

''ya allah, janganlah kaumengambil apa2 yang mereka katakan, ampunilah aku apa yang mereka tidak ketahui dan jadikan aku lebih baik dari yang mereka sangkakan''

umar mengingatkan agar amad tidak terlupa.. :)

Dr Amad said...

UmarAlFateh- Jangan ditanya akh,jangan ditanya...nanti bocor rahsia...ahaks

Pujian itu hadir bukan kerana kita bagus atau baik,tetapi orang memberi pujian pada kita kerana Allah telah tutup aib kita dihadapan mata orang.

Jika dibuka Allah buka aib kita dihadapan orang,nescaya tiada lagi orang mahu melihat apatah lagi memuji.

Jadi segala puji itu hanya milik Allah

(Syarah Dr Amad dari Kita Al-Hikam, Syeikh Ibn Ataillah)

.: Amad sayang Umar kerana ingatkan Amad :.

miss susi said...

ye kami maafkan..lalala~hehe..

Dr Amad said...

Miss Susi- Ada wat silap ke ek?so far kome wat silap adalah...ahaks..

BaLQisRiZa said...

salam...
20000??
wah!!!
hahahahaha..byk2..tahniah3..

bunge lili warne putih ade? hehehe
*byk songeh lak*

Dr Amad said...

Balqis anak Pakcik Reza- Wslm...

20000!!!
Owh!!!
Wahaha...tq2...

Sebelum cari yang putih,bunga lili tu cmna rupanya? bunga tulip ek...
*banyak tanya lak*

editor said...

Assalaamualaikum Amad,

Tahniah! Ana menumpang gembira dengan pencapaian blog anta. Teruskan menulis sebagai desakan untuk anta terus membaca, mengkaji dan memahami.

Semoga blog terus maju bersama kemajuan blogger di sebaliknya.

Erti hidup pada memberi!

Dr Amad said...

Abu Saif aka editor- Waalaikumusalam.

Syukran,sifu ada juga duk menjenguk teratak ana yang tak seberapa ini banding dengan bunglow yang ustaz duduk tu...

Masih bertatih,iA dalam usaha untuk menambah nilai,membaiki dan perkemaskan article.

Membaca

Mengkaji

Memahami

3M, jazakallah Sifu...

BaLQisRiZa said...
This comment has been removed by the author.
BaLQisRiZa said...

ermm..dr amad..
bila mase saya ank pakcik reza??
isk isk isk..
riza tu part of my name..bkn nama ayah..
hahaha..

nway, alaa..takkan tatau lili kot?
cb google..
hehe..
tulip n lili jauh bezanye pakcik oi..ahaks

Dr Amad said...

Balqis bkn anak Pakcik Reza-Ingatkan anak pada PakCik Reza Ganjaguru...ahaks.

Dah taip lili,kuar gambar perempuan.Biar betik ni Balqis...

BaLQisRiZa said...

sapekah gerangan tu?? hahaha
pakcik reza ganjaguru..
nama die cm menarek a..
drug dealer ek??
huhuhu

taip lilies..hehehehe..

Dr Amad said...

Balqis- Siapa dia? ada deh,kok mau tau...=P

Haa...baru keluar bunga,tadi entah hape-hape keluar.Nak lili kan,amik le kat situ.

BaLQisRiZa said...

td, bile baca ur previous post, nmpk nama reza ganjaguru di nota 3..

laaaaaaaaaaaa..mmg wujud ke..igt sj2 je cipta nama tu..
adeyh la..hahahaa..malu je..

tamau lili gamba..mau lili betul..nnt mau beli di paun..hak3

Dr Amad said...

Balqis- Ada betul la...ahaks.Paun ada jual bunga ek?tau pi makan je kat paun tu..xda tgh kiri kanan dah...hak3