Thursday, 19 March 2009

Ganu's Next Top Model : Pok Mang

Siapa kata tiada orang yang boleh jadi model populer.Pok Mang datang untuk meninggalkan legasi yang mantap didunia permodelan ini. Aksi yang mantap dan profesional dan juga menutup aurat.

Awas!Ada unsur-unsur bahasa Ganu yang amat pekat.Jadi " Beware Of Dog"


Pok Mang versi munajat kat air terjun. Tak dok bulu kaki tow...


Pok Mang versi Hari Pekerja. Pekerjaan sambilan, penari Mok Yong


Pok Mang versi Kete Sport.Tak dok aweks ke sebelah tow?


Pok Mang versi pejuang Hamas.Takbir!!!


Pok Mang versi tok wali.Merenung nasib duit ehsang dok dapat-dapat


Pok Mang versi amoi cina.


Pok Mang versi Ghost Rider.Antu tengok pun cuak,janggut mana boleh lawan boh


Pok Mang versi Hero Pedang Setiawan.Bini nok siang ikang takdok pisau setaram


Pok Mang versi mat rempit beriman. Kite dok kelek porong tau


Pok Mang versi Anoksusohnokeje ( Arnold Schwarzenegger).." Lu wase nok makang kot woya,mari la dekat...berat 6 6 sungguh"


Pok Mang versi bertapa.Lari masuk hutan lepas kaloh PRK KT baru nims


Pok Mang versi sek awek.SMS aweks tow...

Pok Mang versi Undertaker.Baru aloh kat The Rock


Pok Mang versi pelancong orang puteh. I can't go la wheather hot-hot gini seme


Semua gambar ini boleh dilihat pada Digital Mukmin dan pada yang berminat untuk belajar dan mengetahui dunia photografer dengan lebih dekat boleh masuk pada forum ini Forum Digital Mukmin. Terima kasih kepada Ustaz Azhar Idrus dan semua warga Digital Mukmin.Mung seme memang rock( batu).


Nota 1: Ikhwah Indonesia berada disaat genting jihad siyasi ( Jihad Politik). Mohon doa sahabat-sahabat semua. "Islam itu akan bangkit diufuk Timur".Mungkin Malaysia,mungkin Indonesia... Allah knows.


.: Amad ingatkan just in case kalian terlupa :.

14 comments:

duha said...

ahha..bes2..

pasni nak blaja ilmu pemodelan laa kat pok mang..

lalla~

KS said...

Salam Fahmi. KS blur. Siapa ni sebenarnya? Familiar tapi.......

Tensinya...

amir_din said...

hehehe..mcm2 pesen la gmbr pok mang ni..lawak sungguh!! huhu

Dr Amad said...

Duha- Pok Mang dok paka kasut tumit tinggi cm Duha.Dia main derak pakai slipar jepun jew...(slang hulu ganu)

Dr Amad said...

KS- Pok Mang ni anak murid Ustaz Azhar.Sokmo dia ada setiap kelas agama ustaz.Oleh krn ustaz ni pandai bab2 camera ni,dia srh la pok mang jadi model...hahaha.

Familiar? penoh jumpe ke?

Dr Amad said...

Amir_din- Pok Mang memang comey...dulu masa mude2...ramai aweks2 kejor..

duha said...

huh~

belum cuba belum taw

Dr Amad said...

Belum rasa belum tentu sedap...Ye dak..=)

nurul88 said...

hehe..
duha2...x pasal je ek kantoi..hik3
pok mang mmg best.
150 ana bg markah..he
x tahan tengok~~

duha said...

kak emang..kantoi apenye?
huh..mne de pape..lalla~
eh..dah2..pg prepare mknn utk ktrg esok..da sdie dah ni nak dtg umah akak..ahahah..

p/s:rahsie kite hanye kite yg tau (rahsie ape tu?? tetibe.. heh)

Dr Amad said...

Nururl- 150? banyak tu.Kalu masuk pertandingan baru-baru ni,kalah semua muslimat2...mai dia jeling skit,pengsan juri..hehe

Masak tu,pass2 skit org kat bawah..heheh

Dr Amad said...

Duha- Sebarang surat menyurat dilarang meliwati blog ini....=P

3rdmarch said...

pok mang..haha..
rindu plop ke sura gelong bilal..
bl duk msia ssh nak g..
blk duk jaoh2 ni jd rindu..
huhu~

Dr Amad said...

3rdmarch- Itu org tua kata mabuk kepayang,semakin jauh,semakin sayang